Kunt u advies geven over hoe ik kan inloggen op de Ford EtiS-website om mijn bestelling te controleren? Ik heb mijn ID van Ford, namelijk F85XX... BEDANKT
Wf05xxgcc5fs 😁. Maar kan zijn veranderd voor de 16 na de fabriekssluitinghey, i have only been given part of my VIN. does anyone know the first part of the VIN code so i can make mine complete and have a look on etis?
thanks.
Zelfde probleem hier. Heb een VIN, maar het lijkt niet te werken met dat voorvoegsel?Weet iemand of het begin van het VIN is veranderd sinds de zomerstop (my2016).
Mijn dealer gaf me vandaag mijn VIN, maar het werkt niet. Ik heb het meerdere keren en op meerdere apparaten geprobeerd. Ik wil het alleen maar weten.
De dealer vertelde me vorige week dat mijn auto de week ervoor was gebouwd.
Mijn dealer heeft me net gebeld om te bevestigen dat de VIN die hij me heeft gegeven, is wat hij heeft. Maar hij zei dat het niet van Vista kwam, maar via de administratieve dames aan hem was doorgegeven. Dus hij gaat het dubbel checken.
Groeten mensen
Ah, dat is waarschijnlijk de reden. Bedankt, ik kom morgen terugHet kan zijn dat u 24 uur moet wachten voordat het op ETIS werkt, omdat het altijd achterloopt, als u net de VIN hebt gekregen.
Ja, ik heb ook toegang, maar je hebt toegang op dealerniveau nodig om de servicegeschiedenis te kunnen bekijken/afdrukken.Veel van ons hebben toegang tot ETIS
Ik heb toegang, maar alleen tot secties die gratis te gebruiken zijn - ik krijg alles wat ik nodig heb, bouwdata en volledige bouwspecificaties, recalls etc etc, maar geen servicegeschiedenis.
Ik ben er niet van op de hoogte dat iemand een servicegeschiedenis van een voertuig van ETIS kan verkrijgen.