Welnu, er is een ontwikkeling die ik niet had verwacht.
+1Ik vind spraakbesturing over het algemeen verschrikkelijk, en het is gewoon een pijn om de specifieke zinnen te proberen te leren die voor dingen nodig zijn.
Geef de voorkeur aan knoppen.
Het is me in geen enkele foto opgevallen?Het is hetzelfde. Het is gebaseerd op de koolstofemissies. Het is gek geworden sinds de nieuwe real-world emissietest. Dit heeft alles een band omhoog geduwd en de overheid heeft de belasting niet dienovereenkomstig aangepast. De oude Mustang Ecoboost met 317 pk zat in de 750-band. De nieuwe Mustang Ecobooat met 296 pk valt nu in de 1200,00-band, ondanks de daling van het vermogen.
Trouwens, in de nieuwe ST verschijnen de boost-, oliedruk- en olietemperatuurmeters op het TFT-scherm tussen de snelheidsmeter en de toerenteller.
Is dat Zuid-Ierland? De wegenbelasting is in ieder geval in het VK, Engeland, Schotland en Wales nog steeds gebaseerd op de oude NEDC-emissies tot volgend januari. Daarom zijn de huidige emissiecijfers nog steeds de oude NEDC, maar de brandstofverbruikscijfers zijn nu WLTP. De CO2 zal volgend januari met ongeveer 15% stijgen, net als de belasting. Dus haal dit jaar je nieuwe auto !!!Het is hetzelfde. Het is gebaseerd op de koolstofemissies. Het is gek geworden sinds de nieuwe real-world emissietest. Dit heeft alles een band omhoog geduwd en de overheid heeft de belasting niet dienovereenkomstig aangepast. De oude Mustang Ecoboost met 317 pk zat in de 750-band. De nieuwe Mustang Ecobooat met 296 pk valt nu in de 1200,00-band, ondanks de daling van het vermogen.
Trouwens, in de nieuwe ST verschijnen de boost-, oliedruk- en olietemperatuurmeters op het TFT-scherm tussen de snelheidsmeter en de toerenteller.
Onze belastingschijven zijn absoluut krankzinnig, ze hameren erop hoe slecht diesel is, maar de belasting is zo laag in vergelijking met benzine.Het is hetzelfde. Het is gebaseerd op de koolstofemissies. Het is gek geworden sinds de nieuwe real-world emissietest. Dit heeft alles een band omhoog geduwd en de overheid heeft de belasting niet dienovereenkomstig aangepast. De oude Mustang Ecoboost met 317 pk zat in de 750-band. De nieuwe Mustang Ecobooat met 296 pk valt nu in de 1200,00-band, ondanks de daling van het vermogen. Trouwens, in de nieuwe ST verschijnen de boost-, oliedruk- en olietemperatuurmeters op het TFT-scherm tussen de snelheidsmeter en de toerenteller.
Ik heb een vergelijkbaar probleem met mijn Mini JCW (N14-motor, voor degenen die het weten)Het vermogensverlies van GDI-motoren:
Dat probleem ging niet voorbij aan de 2.3L EcoBoost-motor. De eigenaren kunnen een daling van de prestaties en een iets hoger brandstofverbruik opmerken. Dat gebeurt door een koolstofopbouw op de achterkant van de inlaatkleppen en op de wanden van de inlaatpoorten. De roetlaag beperkt de luchtstroom en voorkomt dat de inlaatkleppen volledig sluiten, wat de situatie nog verergert. Het speciale koolstofreinigingsproces kan op de motor worden toegepast om deze terug te brengen naar de originele specificaties (het wordt ook aanbevolen als preventieve maatregel).
Waarom nemen ze geen dubbele injectie zoals VAG. Poort om de inlaat schoon te houden, samen met direct. Het is waarschijnlijk een US-ding, aangezien VAG tsi om een onbekende reden geen dubbele injectie heeft in de VS. Lost het probleem op.De noodzaak om te ontkolen brengt me ongeveer een halve eeuw terug :lol:
Ga RS maat veel betere auto :yep:Leon Cupra of misschien type R ziet er veel aantrekkelijker uit.
Het is weer een mechanische stap voorwaarts, zoals het geval is geweest bij elke focus, het nadeel is dat hij er sinds de mk2 minder uit ziet als een hot hatch en meer als een familie hatchback, het is misschien een betere, bruikbaardere rit dan voorheen, maar de styling is niet voor mij en ik sla deze mk over.https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/en/products/performance-cars/focus-st/focus-st.html
Dit is het gedetailleerde persbericht
Is ook al een tijdje een probleem bij de 1.6 turbo motoren van Peugeot en Mini.De noodzaak om te ontkolen brengt me ongeveer een halve eeuw terug :lol:
Eerdere TSI's wel, maar niet de dubbele injecties. Tenminste, ik heb nog niet van het probleem gehoord sinds ze dubbele injectie hebben aangenomen, dat was de hele bedoeling ervan. Ze zitten in mijn 2.0 TSI, maar ik weet niet zeker of dat ook geldt voor de kleinere motoren.VAG-motoren hebben last van koolstofophoping door directe injectie.
Een bedrijf genaamd R-tech (algemeen beschouwd als een van de beste) biedt inlaatcleaning aan met korting wanneer dit samen met een remap wordt gedaan, omdat dit zo'n veelvoorkomend probleem is bij de TFSI-motor en waarschijnlijk ook bij andere.
RS wat, Ford of Audi?Ga RS maat veel betere auto :yep:
Mijn nieuwe RS zal hier over een paar dagen zijn en ik kan niet wachten
De oorzaak is de EGR die koolstof terug in de inlaat brengt. Vóór directe injectie was dit geen probleem, omdat de brandstof de inlaat constant schoonmaakte. Nu zijn het alleen nog maar lucht- en uitlaatkoolstofafzettingen van de EGR. Vandaar dat VAG zowel port/inlaat injectie als direct opnieuw heeft geïntroduceerd. Alle 2.0 TSI-motoren hebben 8 injectoren. Behalve in de VS om een of andere reden.Is ook al een tijdje een probleem bij de 1.6 turbo motoren van Peugeot en Mini.
Iets met oliedamp? Ik ben niet helemaal zeker van de oorzaak, maar ik begrijp dat het een probleem is bij veel direct ingespoten turbomotoren, alleen is het prominenter bij de hierboven genoemde.
Graag gecorrigeerd worden.![]()